Övertalning

Lyckades övertala Sofie att skaffa en blogg. Och då kommer ju problemet upp att man ska hitta på ett namn... Vi funderade på stalker.blogg.se men det var upptaget och Sofie ville av ngn anledning (som jag aldrig riktigt förstod) ha Johansstalker.blogg.se. Sen föreslog jag massa roliga saker... Men de dög tydligen inte. Men nu är det klart iaf. Men hon har inte fixat till den riktigt, så jag länkar till henne först när hon har fixat det. Jag är så snäll!

Sen har jag tydligen blivit övertalad att gå på massa studentskivor. Ajdå, hur ska jag nu ha råd? Får väl se till att jobba i sommar då. =/ Då får man ju lite arbetslivserfarenhet. Det ska vara rätt bra har jag hört.^^

Roddan är en pluggis!
Fattar inte var Roddan får sin energi ifrån. Vadå "bara" att kämpa? Jag orkar inte. Jag får väl sträva efter att gå på så många studentskivor som möjligt, så att jag får ytterligare en anledning att jobba bort hela sommaren.
Usch vad jag kommer slösa pengar!

Kommentarer
Postat av: Rodan

Ja, det handlar ju bara om att kämpa på. Att aldrig tappa hoppet, alltid se ljuset i tunneln och att aldrig lägga sig ner och dö, för då har man förlorat. :)

2007-03-13 @ 22:47:50
Postat av: Josefine

Jag är nog redan död. =/

2007-03-13 @ 22:49:05
Postat av: Craxyknas

Hehe du är en riktig övertalare när det gäller att få folk att skaffa blogg ;)

Postat av: Josefine

Japp. Du får sätta igång snabbt hörrö! Jag vill ju läsa snart.

2007-03-14 @ 10:09:15
Postat av: Anonym

hehe..vet inte va du gör josefine men du lyckas ALLTID övertala mig att göra saker...t o m saker ja aldrig skulle göra sj annars!! lol.va sjutton e de du gör??? haha..ska börja idag iaf kan ja meddela så snart vill ja ha lite kommentarer.. ;)

2007-03-14 @ 16:41:15
Postat av: Josefine

I'm good! Tror att jag har ngn magisk övertalningsförmåga! lol

2007-03-14 @ 16:52:57
Postat av: Sofie

haha..eller så har du bara kommit på att ja har har svårt för att säga nej??! ;P

2007-03-14 @ 17:30:30
Postat av: Josefine

Ja.. Både du och Sofie hade tydligen väldigt svårt för att säga nej igår! =P

2007-03-14 @ 18:06:21
Postat av: Sofie

jasså? vad kunde inte sofie motstå igår då?

2007-03-14 @ 18:17:51
Postat av: Josefine

Samma sak som du! lol

2007-03-14 @ 18:22:22
Postat av: nea

Du måste ju lätt gå på vår studentskiva, det kommer vara så jävla kul ;)

2007-03-15 @ 09:11:29
URL: http://www.girlinacan.com/tales
Postat av: Josefine

Haha. Roddan skulle nog hellre dö! xD

2007-03-15 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback