Rådjur i skogen

Ja, nu har jag packat fördigt allting som ska med till Romme imorgon! Härligt ska det bli. Fast jag är seg och trött och stressad. Men Jonna är nog ännu mer stressad. Hoppas hon kan ta det lite lugnt iaf!

Idag var andra torsdagen i rad som jag försov mig. Jag tror seriöst att det är för att det är Knuts lektion och min hjärna ställer in sig på att den inte vill vakna till den. Och så när jag går där genom skogen... Vad tror ni att jag får syn på om inte ett rådjur?! Den var kanske bara 7 meter ifrån mig. Och när den fick syn på mig sprang den ner bakom kullen. Jag stod kvar och efter bara några sekunder tittade den upp på mig. Det är det jag har fångat på bilden. Om man tittar noga i mitten ser man att det är ett huvud som sticker upp. Jag tog ju kortet med mobilen så det blev ju inte så jättebra.

R?djur tittar upp

Och sen skuttar han upp på kullen igen.

R?djur p? kulle

Ja, det var riktigt trevligt. Och trots allt detta hann jag ändå till Emmas redovisning. Jag var ju bara 20 min sen den här gången.

Sen vet jag inte om det har hänt så mkt mer kul. Har mest stressat och tänkte på resan imorgon. Och hur många smirnoff Rickard skulle fixa. Det blir nog kul det här.

Kommentarer
Postat av: Sofie

oj vilken upplevelse. Ett rådjur så där mitt i stan?? sicken tur att du har kamera i mobilen o fånga den där stunden. haha..tur att du bara har nåra månader till me den där knut då. Tänk dig. Efter sommarn behöver du inte ens gå på hans lektioner! haha. Jo jonna verkade va jätteorolig, men oj så söt! :) vaddå? e du orolig han ska skaffa för lite eller? lol nä men de blir nog kul. kan ju ta av mig om de blir för lite! ;D

2007-03-22 @ 23:46:02
Postat av: Josefine

Japp. Och han verkade näst intill tam också.
Nja.. Hade ju bestämt med Jonna att det inte skulle vara så många. Hon ska ju upp på morgonen och köra... Men det blev tre smirnoff och tre cider som jag och Jonna ska dela på.

2007-03-22 @ 23:53:17
Postat av: Sofie

va läckert de skulle va om du kunde gå fram o klappa oxå..fy va mysigt! jo..eller hur..får ju ta lite hänsyn till henne o Johan! Men som sagt, får gärna ta av mig oxå! :D

2007-03-23 @ 14:02:55
Postat av: Josefine

Haha. Du ska inte säga sådär. Du vet ju att jag gör det. =P

2007-03-23 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback