Skönt och roligt^^

Skönast i natt: Sabine för tre år sen^^
Fick höra att Sabine inte berättade för Emma att hon skulle flytta till Härnösand förrän en vecka innan hon skulle dra. Och Erika fick höra det efter att hon hade flyttat. Hon hade ringt Sabine och frågat om de skulle ses ngn dag "Nej, jag har flyttat." Hahaha. "men... men.. men..." lmao

Roligast idag: SMS:en från Sofie
Fick det första messet i matsalen: "Gissa vad? Johan kom precis fram till mig (sitter i matsalen) o fråga om din blogg. Shit va ja blev röd i ansiktet! Tänkte bara att du ville veta de! Lol" Emma och Jennifer undrade varför jag satt och skrattade. Jag tyckte bara att det var så klockrent! Sen fick jag ett till: "Haha, han typ fråga om det va sant o ja sa bara ja! Lol, o nu sitter Ida brevid och säger att de båda läst inlägget tillsammans! Haha, känner mig bara lite generad! Men båda e så förstående så! Kram" Haha, vad har jag ställt till med egentligen? Allt är Roddans fel! Svarade att det var bårde klockrent och askul, då skrev hon: "Haha ja du tycker de va? ;P när de e ja som tar all skit. närå visst e de kul! Bara lite skämmit! Har du sagt nå t Roddan än då? Om hans hjärta o våra barn? ;P" Ehm... Nä, det har jag inte sagt ngt om. Och det tänker jag nog låta bli!

Kommentarer
Postat av: Rodan

Hahahahah! Härligt klockrent! :D

Josefine, nu vill jag höra.
Planerar ni att kidnappa mitt hjärta och döda mina ofödda barn? :P

2007-03-13 @ 18:31:35
Postat av: Josefine

Ja.

2007-03-13 @ 18:40:53
Postat av: Sofie

ojdå..kul för erika o få reda på de när hon flyttat! eller inte!!!!
haha..ja men e ju inte mitt fel att johan bara kommer fram sådär! inte mitt fel heller att han läser ditt inlägg..e inte helt säker på vem ja ska skylla de på än! ;)
men lunchen va lite skum som sagt...vilken tur att allt inte behöver vara blodigt allvar...

2007-03-13 @ 20:28:54
Postat av: Josefine

Nej, allt är Johans och Roddans fel! Sådetså!

2007-03-13 @ 20:33:58
Postat av: Rodan

Ärlig som jag är, så tar jag åt mig allt.
Det är mitt fel att Johan fick reda på det och därför är det mitt fel att Johan kom fram till Sofie idag i matsalen, nästan iallafall.

2007-03-13 @ 20:37:47
Postat av: Josefine

Jag sa ju det. Det är bra att du erkänner. Nu blir ditt straff mkt mildare! Det lönar sig att vara ärlig ibland.

2007-03-13 @ 21:47:12
Postat av: Sofie

oj va vuxet Roddan o ta åt dig allt!! de ska du ha kredit för! ;)
nu har ja startat en egen blogg så nu ska ja skriva vad som VERKLIGEN hände!!! lol men de e bra att du inte tar åt dig all ära iaf josefine, när de gäller johan! :P

2007-03-13 @ 21:50:26
Postat av: Josefine

Haha. Skulle jag? Det är ju så INTE jag, eller hur? xD

2007-03-13 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback