Sofie och RS

Sofie var hemma hos mig idag. Egentligen för att vi skulle baka (till RS), men det gjorde vi inte så mkt. När vi kommit hem gick vi upp och satte oss i soffan och hade mysstämning. Sen kom vi på att vi var hungriga. Så vi gjorde konstig mat. Quinoa med salladsblandning (typ) bestående av ruccola, plocksallat, persilja, gurka, paprika, tomat, rödlök och en vinegrett som mamma gjorde till oss. Det var faktiskt väldigt gott.

Quinoa

Sen satt vi vid datorn och fjantade innan vi till sist skulle baka. Blev en sockerkaka och sen snodde vi med oss en kaka som mamma gjort. Tog en promanad också innan vi stack iväg. Och så lite mat såklart! Pratade lite om UG och RS. Tror att Sofie är rätt glad att jag släpat med henne dit. Hon antydde det iaf. "Alla är så härliga och verkligen bjuder på sig själva. Och Johanna... Fast henne är det mest andra som bjuder på..." Haha, så klockrent! Johanna däremot tyckte inte att det var lika kul.

RS. Planerade basaren (som jag inte ska på). Men jag var lätt bäst på att komma på frågor till tipspromenaden för småbarnen. Och Joel drog några dåliga kattskämt, bl.a. "Katt åt arsenik, blev gift" Så otroligt värdelöst! Hade trevligt iaf. Satt kvar två timmar extra, dvs dubbla tiden. xD Har man trevligt med araber så har man! Och som Sofie säger: Alla är ju så otroligt härliga. Joel och Daniel försökte spela gitarr samtidigt. Gick faktiskt bra till en början. Sen blev det kanske lite mer som väntat. =P

Gitarr 

Kommentarer
Postat av: Rodan

Klipp håret på Joel och gör det NU!

Postat av: Josefine

LOL

2007-03-18 @ 23:57:39
Postat av: Sofie

jag tycker kvällen slutade rätt mysigt jag! ;P

2007-03-19 @ 15:23:11
Postat av: Josefine

Jo, det är klart att du tycker. Du kommer leva på det resten av veckan va? ;P

2007-03-19 @ 17:08:13
Postat av: Sofie

haha..klart ja kommer! men som lars winnerbäck säger i en låt, "hon har mycket, vill ha mer" ;P lol

2007-03-19 @ 17:18:35
Postat av: Josefine

Haha. Jag vill inte veta hur mkt du vill ha! =P

2007-03-19 @ 17:31:01
Postat av: Sofie

haha..nej då..såå mkt e de inte..nöjer mig gott o väl me de ja har!! åtminstone för en stund! ;D

2007-03-20 @ 15:45:47
Postat av: Josefine

Naaaw. Du vill liksom ha mer av samma sak? Jga förstår dig! Det gör jag!

2007-03-20 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback