Sorry

Förlåt för att jag inte skrev ngt igår, Roddan. Direkt efter skolan stack jag till Sydpoolen med Sara, och sen direkt till KU. Kom väl hem kvart över nio kanske.

Var på Sydpoolen eftersom det var gratis för alla kvinnor (det var ju nån såndär kvinnodag(?)). Det var rätt trevligt. Simmade drygt en km. Finns egentligen inte så mkt att berätta.

Snart bär det iaf av till Romme. Åh, vad jag längtar! Blev verkligen glad över att det blir av (som det ser ut iaf), annars brukar det ju bli så att sånt aldrig blir av.

Nu har jag varken ngt att göra eller ngt att berätta. Jobbigt läge...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja jag vet!! Det ska bli så kul... men det hade nog inte blivit något om inte du var på. Då hade jag inte orkat ordna det med de andra segisarna :P

Postat av: Josefine

Haha, nä, det förstår jag. Det är tur att du har mig!

2007-03-13 @ 00:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback