Sova

Kom just på att jag gjorde i ordning mig för att sova för drygt två timmar sedan. Men så fastnade jag ju som vanligt vid datorn när jag bara skulle lägga in två små låtar på poddisen. Hela bloggrejen tog ju sin tid och sen Roddan loggade ut, den lilla skitungen, så var jag ju tvungen att lösa vissa problem på egen hand. Till en början såg det ut som att det inte skulle gå vägen alls, men efter ett tag upptäckte jag att om man trycker på så mycket knappar som möjligt (i säkert fem min) så löser det sig. Så det är ett hett tips till alla som är lika blonda som jag. Typ.^^ Är riktigt stolt över mig själv för att lyckats fixa en egen blogg helt själv. Hjälp från Roddan gills inte, för då skulle inte jag få ta åt mig någon del av äran...
Och som rubriken antyder så ska jag sova nu. Kanske hinner skriva ngt kul innan jag cyklar till Sara imorgon. Måste ju se att min blogg fortfarande lever!

Btw, glöm inte att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Ellie

hej! trevligt att få inblick i ditt liv oxå:)! massvis me kramisar! förresten, ja älskar de där me KGJ! det äger ju! ni äger ju! kristna galna japaner verkar kul o va! men ja är en kristen galen Suomi-indian:P. farmor från Karelen o ingifta släktingar från Sydamerika:P. ha de superbäst nu!

2007-03-02 @ 09:50:39
Postat av: Jonna

Haha ja det där med att trycka på massa knappar vet jag funkar... har jag kört med massa gånger :P
Och nu till en stooor utmaning för dig! Jag ska länka dig till min blogg... då gör väl du samma för mig ;)
(Jag veeeet att det kan låta svårt, men kan jag förstå hur man gör, så kan du också det!)

Postat av: Josefine

Kolla, Jonna, jag kan! Jag listade ut det! Och tro det eller ej - jag gjorde det helt själv! =)

2007-03-03 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback