Typiskt mig

Jag har faktiskt riktigt dålig balans, om det nu är det man kallar det. Om jag t.ex. ska gå in i ett rum så händer det mkt ofta att jag "svänger för tidigt" så att jag råkar gå in i dörrhandtaget eller dörrposten.
Jag vet att det låter rätt så jättedumt, men det är så typiskt mig. Och så får jag alltid massa blåmärken och skit efteråt. Hm... Som sagt: typiskt mig att göra massa dumma saker.

Nu ska jag ta en till engramsalvedon tror jag, sen ska jag försöka sova bort det onda i munnen. Annars kanske hela den svullnar upp! Oh no, nu har jag skrämt upp mig själv så att jag säkert kommer att drömma massa mardrömmar om gigantiska munnar! LOL

Kommentarer
Postat av: Rodan

Frågan kvarstår, vart är gud nu då? HA!

Postat av: Josefine

Men wtf, han sover!^^

2007-03-03 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback