Citat

Gick hem på håltimmen för att plugga fysik. Men jag var så trött att jag gick och la mig. Klockan 12 ringde Affe av alla människor, och väckte mig. Vi satt och diskuterade Grekland. Han undrade när vi skulle ha nästa grillgrej. Hur ska jag veta? Och varför tycker alla att jag ska ta ledigt hela tiden? Sånt har man ju inte tid med!

Kom på en rolig grej från helgen. I söndags när vi låg och solade sa Tanja ngt om Frans, varpå Frans utbrister så att alla hör:
"Hörde ni, hon sa att riktiga män är håriga."
Tanja svarar: "Nej, jag sa bara att du inte har rakat dig på länge."
Haha, klart att han tolkar det som han vill. Nån gång måste ju han också få bli glad!

Och så tänkte jag avsluta med att citera en 12:årig tjej.
"Scoutkillar är inte så snygga. De är mer som skogsmullar."
LOL

Kommentarer
Postat av: Rodan

Affe är en intressant filur.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback