Daniels studentskiva

Det känns så sorgligt, för det är årets sista studentskiva. Vad ska jag nu göra resten av året?!

Rebecka kom till mig ungefär halv sju. Snackade lite innan vi bytte om och fixade oss. Rebecka lockade håret på oss. Det tog ungefär en timme, om inte mer, men jag blev ju så otroligt söt med lockit hår. Och ingen sa att jag såg ut som en hare. Rebecka fick dock lite körigt när helles telefon ringde. Det är ju svårt att springa runt samtidigt som hon lockar håret på mig. Men hon kan ju iaf göra två saker samtidigt: "Hålla upp håret och rulla". Det lät så otroligt dumt.


Så här såg jag ut när Rebecka hade kämpat färdigt med mitt hår. Fin bokhylla i bakgrunden också. Det är svårt att ta bilder utan blixt i en spegel och få det bra.


Sen började vi dricka och spela bussen. Mycka dricka blev det då. Och kul blev det!

    
Jag: Säg "Arab"
Jag och Becka: ARAAAB!
Vi är ju så söta!


På tal om araber blev de lite sena som vanligt. Det var Haithams fel. Istället för 21:30 kom de 22:15. Dessutom hamnade vi i bilkö och jag och Becka var tvugna att springa till donken och låna toa. Alla bytte plats i bilen hur många gånger som helst, förutom förararaben.


Vi kom till Chaplin's och det var nästan folktomt. Lite trist. Var kanske 10 personer som dansade - under hela kvällen. Men vi hade ju trevligt ändå. Och folket som var där... Det var jättemånga från P-hagen. Sa hej till Lisa inne på toan och så såg jag Lars när han sjöng. Och så var det lite folk från natur också.

   
Vi är ju så söta, både Haitham och blondinerna.


Håller ni inte med om att det är en underbar min? Jodå, helt underbart ju!

    
Och även här bytte folket plats hela tiden. Fredrik, Frans och Becka satt och myste ett tag. Och Sofie och Daniel myste på som vanligt.


Sen myste allihopa med varandra ett tag.


Vi åkte hem kvart över två. Fredrik hittade till slut en egen kompis i bilen.

Jag och Becka gick och la oss i min säng och skickade massa SMS till araberna innan vi somnade.
De är så söta, mina favoritaraber!

I morse när jag skulle följa henne en bit på vägen till skolan fick jag två SMS och Rebecka ett. Det var leveransrapporter. Det lät ungefär som en skock ugglor. Trevligt.

Jag har märken på armen efter att det var en arab som nöp mig. Kärring!

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Coolt, en massa bilder men bara två där jag är med. Ovanligt...
Värst vad du snackar om "dina" araber hela tiden, är du möjligen kär i dem?

Postat av: Rebecka

hahaha.. vi e så jävla snygga (fulla) ^^ haha de e väl inte konstigt daniel, hon har inga bättre araber hehe

2007-05-09 @ 17:09:30
URL: http://beckbeck.blogg.se
Postat av: Rodan

Hur gick det egentligen? Fick de betala 600 kr var för att de inte sålde alla biljetter? :P

2007-05-09 @ 17:11:16
URL: http://www.roddan.nu
Postat av: Josefine

Daniel: Du var ju så tråkig och satt bara och hånglade hela kvällen. Orka fota då!
Ja, jag är kär i mina araber. Du ska bara se mina SMS. Woho...

Roddan: Ingen aning. Fråga nån mediahora.

2007-05-09 @ 17:19:15
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

naw..ja vet Josefine..va ska vi göra nu när vi inte har nå studentskiva o gå till? då har ja ju ingen anledning o rota igenom din garderob lite mer! :( trevlig kväll va de dock..lite väl lång kanske, men va sjutton.. roligt me alla p-hagen iaf..va ju ett tag sen....

2007-05-09 @ 19:04:59
Postat av: Dan Da Man

Jag hånglade inte alls hela kvällen, du och Haitham petade ju bara på mig. Det var elakt, jag kunde ju ha dött! Seriöst!

2007-05-09 @ 21:58:14
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Vad fin du var i håret! =D

2007-05-09 @ 23:40:06
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Josefine

Daniel: Varför sa du inte det, då hade vi ju haft ännu en anledning till att fortsätta!

Craxy: Tack!!! =)

Sofie: Äsch, kvällen var ju ung när vi vände hemåt. Vi får väl gå ut ngn mer gång och typ låtsas att det är studenskiva.

2007-05-10 @ 07:40:30
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback