Goda nyheter

Idag var Becka sjuk, så jag satt ganska ensam på kemin och lyssnade på de redovisningar som var. Sen gick jag med Yasmin och Johan till Knut. De skulle fråga om de fick följa med till Åland på fredag och jag skulle fråga om bussremsa och mitt projektarbete. Jag skrev upp mig på listan för bussremsor och Johan och Yasmin fick följa med till Åland. Det är ganska många i klassen som ska dit. Vi bestämde också att jag skulle återkomma efter lunch, klockan 11:30 med projektarbetessnacket.

Satt med Johan och Yasmin i matsalen och när jag slulle hämta mer vatten såg jag att Fluffy, Nea och Nina garvade åt mig. Hm, vad har jag nu gjort?

Sen var Knut självklart inte där när jag kom 11:30, så ajg fick sitta och vänta i tio minuter. Passade på att fråga Mahrs om NP i SV B. Becka hade ju hälsat från Mahrs att det gick bra för mig. Men jag vågar inte tro riktigt på sånt. han sa iaf att det hade gått bra.
Jag: Hur bra?
Mahrs: Så bra det kan gå.
(WOW)
Och sen visade han hur jag klarat mig på kriterierna. Allt inringat på MVG-nivå förutom en grej som var på VG-vinå. Det är ju jättebra. Det trodde jag verkligen inte. Hade inte alls så höga tankar om mig själv. Nu gäller det bara att ge gärnet på muntliga delen också. Den kommer förmodligen att gå sämst. Inte för att jag är dålig, men för att jag känner mig mest osäker på den delen. Aja, det har ju gått bra hittills iaf! Oerhört bra och över förväntan på varje sak vi gjort på svenskan. Jag kanske borde ha lite mer självförtroende?

Pratade med Knut när han till slut kom och han gick igenom vad jag skulle ändra lite på och lägga till och så.

Gick hem med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback