Lite udda dagar

Onsdag:
Dagen började med lite telefonsex, ehm... SMS-förspel (what?! Aja. Whatever) med Frans, en av mina araber.
Dagen fortsatte med att jag fick ett SMS av Linnea. Hon skrev att hon blir hårt när hon tänker på mig. Ajdå. Undrar om det är ngt hon inte berättat för mig...

Torsdag:
Fick godkänt i kemi B. Woho. Jag och Johan firade med "romantisk" lunch i skolans matsal, tillsammans med Joel och Sunkan och deras gäng.
Svenskan var inställd pga att Mahrs satt fast i ett tåg (HAHAHA) så vi åkte hem till Jennifer och blev bjudna på jättegod potatis.

Fredag:
Jag och Becka förgiftade rektorn.... med godis som vi hade gjort i kemin. Det var hur surt som helst bara aför att vi skulle göra som Svahn och ta lite mer citronsyra... Ojdå.
Jag följde med Becka ner på stan för att hon skulle klippa sig och slinga håret. Jag passade på att spontanklippa mig också. Det kändes jättedumt att komma in med plastmuggar, på en frisörsalong, innehållande grönt, kladdigt godis.

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh..grattis till godkännandet i kemi b.. skulle aldrig ja klara.. fint me lite udda dagar iaf..såna borde man ha oftare.. kanske inte just udda dagar me grönt godis just men..telefon-sex me araber e väl aldrig fel? ;P

2007-05-11 @ 16:00:21
Postat av: Craxyknas

Grattis till ditt G =D
Och till att du har ett så aktivt sexliv ;P

Postat av: Josefine

Haha! Om det är ett aktivt sexliv måste jag säga att det är tragiskt... xD

2007-05-12 @ 17:16:53
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sabine

Petpet. Du var inte en av de jag syftade på, så don't worry. Typ du och en till kan läsa, resten kan dra...ungefär.

2007-05-12 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback