Min morgon

Johan och Rebecka skulle skriva engelskaprov, så jag och Yasmin skulle jobba ensamma på biologin. Det var planen.

Jag fastnade i biblioteket när Zinka skulle hjälpa mig hitta information om vad man kan ha för tilltro till en enkätundersökning med ca 100 svarande. Tror du hon lyckas? Nej, nej. Absolut inte. Hon letar i tre olika bokhyllor och får bara fram hur man gör en statistisk undersökning, alltså inte vad jag vill ha. Fick upprepa ca fem ggr vad det var jag villa ha fram, innan hon gav upp och började lite på internet. Hon hittade inget där heller, och jag kom tjugo minuter sent till lektionen. Men det var ingen där. Ingen Svahn, ingen Niklas och ingen Yasmin. Janne sa att det var bra att jag kom iaf, men jag fick gå på en gång eftersom det inte var ngn idé att börja när 75% av min grupp var borta.

Jahapp. Då var det ju nödvändigt att kravla sig upp ur sängen kl 07:15 när man hade kunnat sova till 10:00. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback