Prov

Gick till sklan ungefär kvart i två idag. Mötte både Niklas och Joel på vägen. Joel sa att jag såg ut som en neger (Jag har ju faktiskt varit utomlands. Åland räknas väl som utomlands?!) =D. Niklas kom just från provet i körkortsteori. Han sa att det var de vanliga pärmarna, och att det gick ganska bra. Jag traskade vidare till provet och tog samma präm som Niklas: Pärm nummer 2.
Gick igenom frågorna ordentligt och några tittade jag en gång extra på innan jag efter ungefär en kvart lämnade in.
Anders: Vill du att jag ska titta på det nu?
Jag: Ja, tack.
Vågade till slut titta ner på pappret.
Anders: Jag hittar inte ngt fel, men det kanske finns ngt enstaka när jag tittar noggrannare. Men det ser ut som ett MVG, och det har du gjort dig förtjänt av!
(Man fick ha två fel och fortfarande få MVG)
Jag: =D =D =D
Tjoho!
Känns verkligen skitbra!!


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Grattis! =)

Postat av: Rodan

Grattis! :D

2007-05-23 @ 20:44:41
URL: http://www.roddan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback