Rebeckas reaktion

En av de första sakerna jag fick höra när jag kom till skolan idag var Rebecka som klagade.
Rebecka: Vad har Frans gjort? Har han klippt sig?!
Jag: Ja, visst är det hemskt?!
Rebecka: JAAA!
Jag: Ta det lugnt, det växer ut igen.
Rebecka, Ja, jag hoppas det!

Haha. Vad roligt! Så fortsatte hon.

Rebecka: Jag var inne på din blogg och tittade på alla bilder från helgen. Så tänkte jag "Var är Frans?" Och så stod det under en bild ngt om honom. Den där han var trött. Då klickade jag på bilden. Det var ju hemskt! Så jag var tvungen att gå in på Daniels blogg. Och där stod det ngt om att han såg annorlunda ut och så. Och så tittade jag på bilden. Jag blev typ ledsen.

Okej, sista meningen kanske hon inte uttryckte exakt så, men det var inte långt ifrån. Stackars Becka!

Hade iaf frågestund (eller vad man nu ska kalla det) om det fruktade provet imorgon i kursen biologi breddning. Fattade nada. Men lite kul vad det iaf.
Janne: Vad säger man när man går in i hönsgården? (Paus) Polly polly polly polypeptid!
Det var roligare än det kanske verkar för er icke-naturvetare.

Sen slutade vi för dagen. Typ. Iaf för oss som skolkade från svenskan. Tror iaf inte att Mahrs förväntade sig att man skulle komma på den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback