Studentklänning

Har ännu ingen som helst aning om hur jag ska lösa mitt problem med studentklänningen.

Börjar tycka att det är orättvist att inte killar har detta problem, eller iaf ngt liknande problen. De köper en kostym, som ser ut som alla andras, och dessutom kan de ha den vid minst 100 andra events också (om det inte skett en storleksändrig hos personen eller liknande).

Funderar på att ha min "mamma-prackade-på-mig-klänning" istället. Det sitter så otroligt bra, känns bekväm och dessutom är den snygg. Problemet är att jag inte anser att den inte passar som studentklänning. Visst, den är vit i botten. Men sen är det ju mörkblå blommor över hela. Alla säger att man inte måste ha en vit klänning, men jag vill inte vara den enda som sticker ut. Eller ja, jag vill inte vara den enda som inte är klädd i helvitt eller ljusa färger.

Problem, problem.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tuss!!!

2007-05-04 @ 12:57:04
Postat av: Josefine

Sluta tussa mig!

Postat av: Craxyknas

Tuss =)

2007-05-04 @ 13:23:39
URL: http://www.betapet.com
Postat av: Josefine

Det är väl inte din sak och säga tuss?
Vadå, är jag fånig som inte vet vad jag ska ha på mig eller?^^

2007-05-04 @ 13:33:04
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

hmm..jadu..säger som du..problem problem..e glad att ja inte tar studenten i vår..lol iaf för den sakens skull..men va hände me att sy en egen klänning? om du inte litar på dig eller din mor kan du väl be nån expert sy????

2007-05-04 @ 14:56:32
Postat av: Josefine

Ja, men så är det ju det här med att lägga ut MASSOR med pengar för en klänning jag bara kommer att använda kanske en enda dag..

2007-05-04 @ 15:38:10
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback