Tandläkaren

Förra veckan fick jag ett fint vykort hem med en tid hos tandhygienisten.
Idag fick jag ett ännu finare vykort hem med en till tid hos tandhygienisten.
Jag ringde helt enkelt för att fråga om det var ngt lurt på gång. Först var det telefonsvararen som pratade med mig. Så var det även andra gången jag ringde. Tredje gången också. Men då lyssnade jag på hela meddelandet och hörde att de hade lunch just då. Daah.
Sen kom jag äntligen fram och fick prata med en riktig människa (tror jag).
Telefon: Välkommen.... tandläkare Tegevall. Går det bra att dröja ett tag?
Jag: Ja tack!
Telefon: Eh... Tack.

Vadå "Ja TACK"?!?!?! Så kan man ju inte svara! Vad tänkte jag med? Okej, det gjorde jag inte, det kom bara automatiskt. Fy vad dumt det känns. Så dumt att hela världen nu måste få veta!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha..du e för gullig Josefine.. o de e väl aldrig fel o va artig?? :O

2007-05-07 @ 16:55:40
Postat av: Josefine

Nej. Men att vara dum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback