En natt med Annika och Facebook

Slutade en timme tidigare idag för att det inte skulle bli så stressigt hemma innan jag skulle kila till UG. Det började med att tåget blir försenat tjugo minuter innan det ställdes in. Jag hoppade på tåget till Tumba eftersom att jag antog att Södertäljetåget skulle vara vara överproppat med folk. Satt på Tumba station i en kvart och väntade på mitt fortfarande överfulla tåg som skulle ta mig två stationer till Östertälje där pappa skulle plocka upp mig. Självklart blev det broöppning på vägen hem också. Kom hem lite senare än om jag tagit det tåg jag brukar åka med - men så var det ju kaos cokså. Tjänade iaf tid på att bli hämtad i Östertälje.

Slängde i mig maten och åkte till Lindängen där ett mycket litet gäng var samlat. Snackade lite allmän skit innan programmet började. Jag tycker att vi fick till en riktigt bra diskussion om The Holy Bible, som var dagens programpunkt.

Under andakten satt jag mest och lyssnade eftersom jag var så harklig och hade ont i halsen. Sen låg jag och Frans kvar. Värmde varandra, pratade lite och hade mysigt innan vi gick upp till de andra. Tyvärr var fikat redan bortplockat då.

Efter inte allt för lång tid fick Tanja och araberna för sig att de skulle åka. Fredrik och co var borta för länge sedan. Sen hördes plötsligt ett ljud. Tommy blev rädd som bara den. Daniel trodde att det var Facebook som var i farten (efter en liten incident som hände på jobbet som resulterade i att Daniel fick massa konstiga kodmeddelanden på sin MSN) och gick efter ett tag ut för att kika vad det var. Han och Sofie försvann och nu hördes bara slemmande ljud - usch!

Annika (dvs Sunqan) och jag skcikade sms till varandra om att vi var sugna på pannkaka. Detta resulterade i att alla blev hungriga och vi stängde Lindängen för natten och Daniel, Sofie, Tommy, Sunqan och jag for ner till KebabHouse i en gigantisk likbil. Det var en väldigt bra idé för det var oerhört gott!

Nu mår jag mest illa efter kebaben och har ont i halsen. Tror att det är en förkylning på g. Blö! Jag orkar verkligen inte vara sjuk. Snorar också. =(

Nu ska jag sova. Detta var en bra UG-gång. Bra program, bra deltagande i diskussionen och en fredagskväll som för ovanlighetens skull gjorde mig glad.

Hur har er kväll varit?

Nu är väl Affe nöjd också, när jag varit lite positiv.

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Synd att jag inte kunde komma förrän typ 22,verkade vara en bra programpunkt...
Nice avslutning på kvällen iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback