Inte kul

Alla runt omkring har någon. Håller handen med någon. Kramar om någon. Vet har jag då? Ingen alls, jag får gå själv. Det är inte så kul. Inte för att jag vill ha någon bara för att, men det är inte så kul att vara ensam utanför heller ska ni veta.

Ni går där brevid, håller om varandra och småpratar med varandra. Jag går långsammare och långsammare, och det gör ni också. Fattar ni inte att jag inte vill påminnas om min ensamhet och att jag blir lämnad utanför? Låt mig tro att det är jag som har valt att vara utanför. Var lite diskreta när ni väljer att skita i mig, tack!

Detta var ingen rolig fredag. Hur definerar man betydelsen av ordet "vän"? Jag vet inte alls längre. Har jag någon överhuvudtaget? Känner mig bara ledsen. Ledsen och otroligt otroligt ensam. Nej, inte själv - ensam!

Kommentarer
Postat av: Sofie

förlåt Josefine. Var verkligen inte meningen att va respektlös. Vet att du e skitarg på mig o tycker att jag e hemsk. O jag klandrar dig inte. Men snälla berätta va jag ska göra för att du ska tycka om mig? e så himla svårt o veta.....

2007-11-03 @ 00:31:33
Postat av: Josefine

Vad du snackar skit! Jag är inte skitarg på dig! Sluta ljug! Jag tycker inte att du är hemsk. Sluta ljug. Du tror inte att det är svårt får mig att veta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback