Kedjemail

Fick nyligen ett sånt där jobbigt kedjemail. "sänd detta brev till 10 vackra kvinnor, inklusive den som skickat det till dig!!! Du har blivit vald. Du är ansedd som en av de 10 vackraste kvinnorna i min lista över vänninor. Om du blir utvald igen, vet du att du är RIKTIGT snygg. Om du däremot bryter kedjan kommer du vara motsatsen i minst 10 år."

LOL

Alltså. Skickar jag inte vidare detta mail till tio veckra personer kommer jag att vara RIKTIGT ful i tio år. LOL! Jomen det finns ju säkert ngn logik nånstans. Hm, nej!

Skicka aldrig kedjebrev/mail till mig - snälla! Så länge det inte är ngt roligt eller tänkvärt i själva mailet, eller av någon annan, av mig, godkänd anledning att skicka mailet vidare. Och då får ni gärna ta bort de där sista raderna om man ksulle bli olycklig/inte kysst på x antal år/otur i kärlek/ngn i ens närhet kommer att dö etc. om maninte skcikar det vidare.
Skriv istället ngt i stil med "skicka detta vidare till alla du tror kommer att uppskatta det/behöva det/få sig ett gott skratt" eller så. Mycket roligare sätt att avsluta ett mail på tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Kan inte annat än att hålla med dig där. Jag skickar aldrig vidare de kedjebrev som kommer till mig. Gillar det inte alls.

Postat av: Jonna

Åhh vad jag håller med dig!! Alltså, oftast är de ju lite gulliga/roliga eller annat, men så fort man kommer till slutet och ser det där "hotet" om vad som ska hända så blir man ju bara så sur att hela mailet ändå är förstört!

2007-11-28 @ 13:55:06
URL: http://blondinnerstinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback