Lunch

Idag åt jag extra exklusiv lunch för jag åt nämligen ute. Bokstavligt alltså.

Tog tunnelbanan till Globlen där jag träffade två utländska fluff och en Joel sov varit vaken lääänge. Joel och Leila hade köat sen kl 7, de galningarna. De hade hunnit med att se ut som uteliggare när de låg på tidningarna på marken i ett hörn. Men det tycker jag att det var värt. Vi är ju ändå först i kön!

Ingen var hungrig så Joel och jag gick och letade mat till mig. Efter mkt letande utan, och utan att hitta ngt annat, blev det den klassiska Donken. Tog med maten ut så att jag kunde fresta de andra och sen var det dags för mig att åka tillbaka till jobbet och njuta av värmen. Det är kallt ute.

Snart ska jag tillbaka för att köa på riktigt. Arcade Fire ffs!

Kommentarer
Postat av: rosie

stackars mig som inte fick vara med :( buuu

2007-11-06 @ 14:04:40
Postat av: Josefine

Det är klart att du hade fått vara med! Det vet du!

Postat av: rosie

*gråååta*

2007-11-06 @ 16:28:09
Postat av: Josefine

Men gumman! Vi kan luncha tillsammans en annan dag. Eller en mysig middag på kvällen med vin och levande ljus på ngn mysig restaurnag. Puss!

2007-11-06 @ 16:51:42
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: roserose

*snyfta och nicka* aa de tycker jag!
kolla min blogg, jag har shoppat! :D

2007-11-07 @ 15:00:41
Postat av: Josefine

Hehe. Okej. Vad har du för förslag då? Pussis

2007-11-08 @ 11:43:58
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: ro your ho

jag har nog inget dessvärre för att jag är busy och busy. fan fattar du att jag jobbar fucking sex-sju dar i veckan eller? så jävla jobbigt. men teatern är ju kul som vi vet men orka emd lidingö? NEJ! men aja. måste tjäna pengar. så vi får nog internetpratas tills vidare...

2007-11-08 @ 14:22:21
Postat av: Josefine

Jao, men det är ju bättre än inget alls.

2007-11-08 @ 16:06:15
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback