Önskelista

I år har jag inte skrivit någon önskelista till jul eftersom att vi inte firar med julklappar längre. Men om vi hade gjort det hade jag nog raderat allt utom plånboken. Aww, den är så fin! Så härlig att bar at och se på. perfekt för just mig. Det är som att den ligger där på hyllan och tyst ropar mitt namn. Den är så jag!

Saken är den att jag hittat en nästan likadan plånbok. Eller inte likadan. Den har samma size, det är samma märke och den är konstruerad på samma sätt. Men den känns så mkt billigare i jämförelse. Visserligen är den mer än hälften så billig (säger man så eller blir det syftningsfel då? Den kostar mindre än hälften än den i läder för 599 kr.) men man vill ju inte se, känna och tänka på den skillnaden. Åh, jag vill ha den. Den i läder är så jag! Den andra är inte alls jag på samma sätt. Knappt jag alls. :S

What to do?

Elegant leather wallet with elegant logo (approx. 19 x 9 x 2.5cm)
-roomy wallet with timeless chic
-with roomy, oblong design!
-smooth, soft leather
-decorative stitch flap and elegant metal logo emblem!
-opens with snaps
-main card compartments at the front
-mesh compartment inside flap
-two open side compartments with additional card compartments
-zipper coin pocket
-practical zip compartment at the back
-a functional, smart accessory!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha..hade den inte varit så dyr hade ja lätt köpt den i julklapp åt dig!!! XD du brukar ha rätt när de gäller att saker e såå DU! :P

2007-11-21 @ 20:28:25
Postat av: Josefine

Blä. Är inte du rik? *ler vackert och blinkar otroligt snabbt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback