Veckan this far

Jaha, vad har hänt i mitt liv på senaste tiden då? Okej, lite dött just nu faktiskt.

I måndags var det ju Arcade fire som gällde. Orkar inte dra allt men det var en bra dag trots att jga nästan blev mos där jag stod in the first row. Jag och Leila blev burna/dragna över staketet av ett gäng vakter. Leila hade inte sovit och ätit tillräckligt vilket resulterade att hon inte klarade av trycket konserten ut och när hon försvann var det ett tiotal personer som försökte ta hennes plats. Trycket ökade. Mina revben mosades mot staketet, benen mot väskan på golvet och jag märkte att jag hyperventilerade och började förlora koncentrationen.

Det var absolut den värsta konserten jag någonsin varit på. De var great att se live, men publikens tryck bakifrån störde iaf mig. Synd, speciellt för Leila, när man stått och köat en hel dag.

Joel och Roddan blev utsedda av mig till dagens fiskar.

Sen var vi döda. Leila sov hos mig och stackarn fick spendera förmiddagen själv i Sthlm medan en annan jobbade.

Igår slutade jag en timmetidigare. Gick till frisören och klippte av de äckligt slitna topparna. Känns great. Och hon var verkligen jättetrevlig också. Vi pratade lite om blodgivning, böcker och om jag ska färga håret. Så vem vet, snart ser ni mig kanske i ngn ny hårfärg...

Sen mötte jag mamma på blodcentralen och hon var med när jag för femte gången lämnade massa blod. Det gick faktiskt better than ever. Kanske för att hon jag fick, en jättegullig libanes, var jättesnäll och pratade om libanesisk mat, min eventuella hårfärgning och lite annat med mig och mamma.

Tog en macka och en kaffekopp och sen åkte jag och mamma hem.

The (new) word of the week: Värmegolvare. Creator: Rodolfo "Roddan" Alvarez.

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Wow, det låter ju som en underbar konsert...
hmm...
Såååå synd att jag missade den då...
hmm...
:P

Postat av: Josefine

Ja! De var verkligen jättebra live! Jag tycker att det var synd att du missadde!

2007-11-09 @ 10:27:01
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Dan Da Man

Då får jag väl "joina" er nästa gång det blir arkadeld-konsert!

2007-11-09 @ 17:28:16
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Absolut!

2007-11-10 @ 01:38:55
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback