Counting down

Nu är det bara två dagar kvar tills jag blir arbetslöööös. Utan arbete. Usch. Gå hemma på dagarna, bli äckelslö och inte ha ngt att göra. Det västa är nog ändå att man måste ta tag i sitt liv. Åtminståne känner jag att jag måste ta tag i mitt liv snart. Skaffa både jobb och körkort. Mamma och jag konstaterade idag att mitt övningskörningstillstånd nog går ut i sommar. Ajdå. Då blev det bråttom.

Alla på jobbet säger att jag är duktig. Birgitta sa idag att jga var snabb och jätteduktig efter att jga köpt thé och citroner. Både Gunilla och Kalevi har sagt till mamma att jag är duktig när de stött på varandra. Madde tycker att jga är ambitiös, det vet jag - annat kan hon inte tycka! Dessutom är jag både trevlig och social till skillnad från många andra.

Vill inte bli arbetslös!


Kommentarer
Postat av: Sofie

åh va härligt o höra dessa fina kommentarer från dina kollgegor. :) Ta med dig dem till nästa arbetsintervju så komemr du lätt få jobb. Vem kan inte motstå att anställa dig lixom? xD

2007-10-11 @ 14:54:36
Postat av: Josefine

Jao. Så bra var det väl inte?! Inte så att jag kan gå och skryta med det iaf,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback