Greta!

Greta, greta - även denna helg.

Det började med att stressa hem från jobbet för att få mat i magen och sedan tvinga Kim att skjutsa mig till UG. På UG befann sig, kvällen till ära, Hannu Söderlund, en trevlig människa från Västerås. Sara höll i kvällens program som följdes av en andakt. Vi fick plats hela 22 personer nere i andaktsrummet. Det var imponerande. Efter att folket gått upp hade jag och Joel ett samrtal. Vet dock inte om vi kommer ngn vart. Runt kl 22 kom Daniel, nästan direkt från jobbet. Värmde mig lite på honom innan det var dags att åka till Västerås för min del. Målet med denna helg var ju att våldta Johan Marklund, som bor och pluggar i Västerås och denna kväll hade jag blivit lovad skjuts av Hannu. Vi gav oss av runt midnatt och hade väldit trevligt i bilen. Vi pratade om allt från himmel till jord.


I Västerås kom Johan och mötte mig vid bilen och sen traskade vi hem till honom. Det var en minst sagt trevlig vistelse i staden för min del. På lördagen åkte jag hem vid fyratiden eftersom att jag skulle vara hos Jonna kl 19. Hon firade att hon fyllde år för nästan en månad sen. Det var kul det också. Minst sagt. Inga detaljer, för det kommer jag inte ihåg.


Sofie och jag gick hem till mig vid tretiden på morgonen. Vi var trötta coh ville sova. Upp igen vid åtta för att äta frukost och sedan gå till Hovsjö kyrka där gudstjänst skulle firas. Satt sedan några stycken innan i rummet och snackade och Johan Bengtsson ritade en spindel.


Dags för hemfärd och sen kom Sara på besök vid ett. Vi snackade, tittade på söta filmer från min jobbmail och surfade runt lite.


Denna helg var trevlig och genomstressad. Skulle lätt uppleva den igen om jag fick välja.
Vill snart tillbaka till Västerås!

Som sagt - Greta!


Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Härligt att höra att du haft en bra helg! :D

Postat av: Sofie

förstår om att du vill tillbaka till västerås...

tycker verkligen de e helt fantastiskt hur du hinner me allt o ändå lyckas njuta av alla aktiviteter.... :D

2007-10-22 @ 13:49:52
Postat av: Josefine

Mmm. Jag vill verkligen tillbaka!

2007-10-22 @ 14:05:39
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback