Once again I'm proved wrong...

Okej, jobba en vecka till då. Minst. Inte mig emot men man önskar ju att de kunde ha lika bra framförhållning som jag.

Vet inte om det var Madde eller Sven-Gunnar som sa att de får ha kvar mig för HR (personalavdelningen) så länge jag behövs. Men Sven-Gunnar sa att han inte kunde överblicka längre en en vecka framåt nu. Men det är ju bättre än ingenting.

På flickorna i receptionen (Anneli, Gunilla och Birgitta) lät det som att de ville ha kvar mig i all evighet. Men S-G är lite svårare att tyda. Han sa att just nu kunde han bara se behovet av mig en vecka framåt men samtidigt sa han att jag fick stanna om jag ville och trvides med dem. Hm... Sen sa han att bara HR kunde säga ngt annat och då blev det så. Hoppas HR håller käften!

Och när jag pratade med Madde innan sa hon att vi skulle ta det i tvåveckorsperioder så att jag kunde planera lite, men det gick ju inte igenom nu iaf. Fast jag tror att hon vill ha kvar mig och det brukar bli som hon vill. Man får ju hoppas det iaf.

Men man ska inte ropa hej...

Kommentarer
Postat av: Sofie

blä vilken tur du har... :P

2007-10-12 @ 11:07:53
Postat av: Dan Da Man

lol

Postat av: Roddan

Det här börjar bli komiskt XD

2007-10-12 @ 15:03:18
URL: http://roddan.nu
Postat av: Josefine

Sofie: TUR?!?! Vem har sagt att det är tur? ;)
Roddan: I know. Eller bara väldigt jobbigt. För jag vet ju aldrig om jag är arbetslös den kommande veckan eller inte. Har säkert ärvt pappas magsårsgener så att det kommer utvecklas snart. :S

2007-10-12 @ 18:04:28
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

hmm..sant.. men jobb = pengar, o sånt e ju alltid bra o ha! ;) Men jag håller med Roddan, det börjar bli lite komiskt....lol

2007-10-13 @ 10:48:42
Postat av: Josefine

Ja. Men det känns ju så dumt att inte veta ngt. Och visst, jag är lite kontrollmänniska, men detta är nog ngt som många skulle vilja veta.

2007-10-13 @ 11:27:08
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback