Seg, segare...

Igår när jag skulle duscha var självklart duschen upptagen - av mina krukväxter. Ojdå. Jag hade helt glömt bort att jag duschat av dem tidigare. Är helt borta. Faktiskt värre än vanligt. Har glömt nycklarna på toaletten på jobbet flera ggr, glömt ta av mig "tummem" på pekfingret och haft ont i huvudet hela dagen. Har tastat (sen i fredags) att sluta med kaffe (WOW)! Mest för att se om det kan vara det som är felet. Innan sommaren drack jag knappt kaffe en gång i veckan, men sen jag började jobba blir det minst en eller två dubbla espresso om dagen och det känns som lite väl mkt koffein. Så nu låter jag bli. Hoppas det blir bättre.

Var helt död redan när jag kom till jobbet idag, en riktig måndag alltså. Tar av min jackan, tar nycklarna och kilar upp till elvan. Fixar lite med sakerna och tar sedan min vagn och traskar runt. Och tror ni inte att jag springer in i världens bästa larminstallatör?! Jodå, det gjorde jag. Han är typ bäst på jobbet och han jobbar ju inte ens där.^^  Han är iaf 29 år och tycker att jag har skitkass lön! Hehe. Jag håller med honom. Jag är lite som en elitidrottsman - pringer omkring hela dagarna och får betalt för det. Fast inte lika mkt.

När jag kommit hem efter den sega resan i ett segt gamalt tåg lekte jag med Malte-palt som var på besök hos oss tillsammans med sin mamma. Vi jagade varandra, dansade och skrattde. Han är så charmig och nästa fredag blir han ett år.

Förlåt för ett segt och flummigt inlägg, men jag mår lite flum-segt och inte riktigt bra idag. Bättre än ingenting kanske? Ge. Mig. Kaffe!

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Hahaha, har Josefine en jobbromans på gång? Gulligt!

Postat av: Josefine

Nejdå. Men han är trevlig att prata med. Lätt!

2007-10-16 @ 06:35:29
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha..flum-dagar e ju härliga ibland.. men bara ibland... annars ser man ju bara dum ut... ^^

2007-10-16 @ 16:50:00
Postat av: Craxyknas

Haha, flumdagar är härliga. Men jag håller med Sofies kommentar; "men bara ibland... annars ser man ju bara dum ut". Så klockrent! XD

2007-10-20 @ 18:13:19
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback