En hemlighet...

Jao, nu ska jag berätta en hemlighet för er.
Jag är en tant... idag.

På jobbet är det kallt. Typ tio minusgrader, känns det iaf som. Satt och huttrade med jackan på igår därför tog jag i morse på mig den tjockaste kofta jag har. Det är grå, lite åt det där äckel-blek-gula gammel-tant-hållet. Det får mig att se tio storlekar större ut och och min hals förvinner nästan helt eftersom att den har en sån krage. Jag ser helt enkelt ut som en sjuttioårig kärring (och då menar jag inte en sån där söt tant utan verkligen är äckelkärrig). Koftan är ju för fasen gulblek och noppig. Usch. Men den håller mig varm. Right now I'm this big "no-no" you see sometimes. Alla andra på jobbet är ju också tanter. Känns bara sorgligt att de ser bättre ut är jag denna dag.

På tal om tanter... Igår åkte jag buss hem från stan. Den släppte av ett äldre par på villagatan och när bussen börjar åka ser jag dem typ precis under mig vid fönstret. Kvinnan går väldigt ostadigt och osäkert. Hennes gubbe lägger armen om henne, stannar henne och ger henne en stor fet puss mitt på kinden. Åh, vad mysiga de är. Kunde inte låta blli att le. Så vill jag ha det när jag blir stor... eh... old.


Typ jag:
image484

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Åååh, jag lovar att du är riktigt söt i den där outfitten!
Någon chans att få se bilder?

Postat av: Josefine

Jag är alltid söt. Kanske borde bli tant på heltid då. Fast då lär ju inte Joel tycka att jag är så het.^^
No pictures!!!

2007-09-11 @ 14:25:47
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Dan Da Man

Men om du ser ut som en tolvåring, yummy!
jo bilder! Snälla!

2007-09-11 @ 14:35:17
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Yummy^^ lol. Ska tänka på saken.

2007-09-11 @ 14:38:36
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

åh va ja kan se de där paret framför mig..urgulligt! :D
Jag vill oxå se bilder ju..kom igen..ge folket va de vill ha! ;D

2007-09-11 @ 16:52:25
Postat av: Josefine

Men det där är ju jag... idag. Du får ju se snart ffs!

2007-09-11 @ 17:04:15
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback