Fredagen

Sofie mötte mig på stationen med en kasse mat. Satte oss på bryggan och och åt innan vi sedan sprang till bussen. Osmidig som jag är drog jag lite invandrarskämt. Tänkte inte på att vi satt på 753:an mot Hovsjö. xD

Hoppade av och sällskapade med Basil till bollhallen. Jag var i samma lag som Anna och Sofie och jag spelade väldigt ojämt denna dag. En serie fick jag 133 och en annan endast 82. Kul var det även om jag förstörde en tumme. Sedan bar det av i buss, körd av Fans, mot Lindängen och när eftersläntarna hade kommit hade vi lite andakt. Väldigt fint var det och det tackar vi Gud och Daniel för...

Sen blev inte så glad på Joel av en anledning och när han gått var jag lite off. Ville bara dö men istället lade jag och mig och sov. Sen fick jag skjuts hem av en snäll arab.

Är ganska trött på Joels lögner vid det här laget. Och hans förklaring är att jag skulle bli arg eller ledsen eller bara reagera för starkt om han sa som det var eller sa ngt överhuvudtaget. Men är det inte bättre att jag reagerar än att jag låter bli? Och att han undanhåller saker för att han är rädd för hur jag ska reagera gör väldigt ont att höra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj! Illa om han e rädd för hur du ska reagera. Men du är väl inte så läskig??? Dessutom kanske en reaktion bara förbättrar er relation?!!!!

2007-09-23 @ 19:29:06
Postat av: Josefine

Så resonerade jag också ett tag. Det verkar ju inte så eftersom att det bara går utför...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback