Inte kul jobb denna vecka

Den här veckan lär bli värre än den förra på jobbet.
Birgitta är tillbka vilket innebär att Gunilla måste ha sin plats tillbaka och jag kommer få en mobbad plats utan dator. This sucks. Dessutom kommer de vara full styrka så jag egentligen inte behövs. Great. Nu kommer att jag få ännu färre arbetsuppgifter och de kanske tycker att jag borde gå hem tidigare. Får väl smita upp i förrådet och låtsas städa eller ngt i värsta fall. Jag vill inte sluta tidigare bara för att de inte vill ha mig.
Fick iaf ledigt på fredag så torsdag klockan 22 åker vi till Tyskland. Yay!

Nu är jag klar med min morgonrunda. Undrar vad jag ska göra resten av dagen....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy va skoj me Tyskland! Blir avis ju..... Så härligt spontant alltså! :D
Om du har tråkigt e de bara o smsa mig! E inte 100 på att ja kan svara på en gång o så snabbt, men sms e ju alltid kul att få! :)

2007-09-24 @ 12:16:50
Postat av: Josefine

Kan inte messa, telefonen är död på batteri... Går bara att nås på MSN just nu. =/
Förstår att du blir avis när det är de där grabbsen jag åker med. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback