Jobbigt jobb

Jag är faktiskt aningen sur på jobbet idag.

Först är det så att jag idag endast har sammanlagt 1 h 30 min då jag inte ska svara i telefon. Tänker de döda mig eller?! Jag ska alltså svara på telefonsamtal i stort sätt hela dagen. *morr*

Sen är det ju så att sista dagen för sommarvikarier är sista augusti (jag fick två veckor till tack vare Madde). Då börjar jag undra varför. För nu, första veckan i september, är det tre personer som har semester. I måndags var det fyra som hade semester. Dessutom har den nyanställda utbildning så då räknas hon och tre till (de hon går på utbildning hos) bort. Visserligen gör de väl också lite. Men man kan iaf säga att fem personers arbete räknas bort under en vecka. Och så tar de inte in några extrajobbare. Hur tänker de då?

Känner mig ganska ouppskattad här. Inte av mina medarbetare - de tycker om mig. När jag kom i somras sa Eeva "Åh, vad bra - förstärkning!" och Siv och flera andra har sagt att det är så bra att de har oss sommarjobbare. Eeva har ju sagt att "Dessa ungdommar... De lär sig så fort och så gör de allt arbete så fort. Snart kommer jag att bli ersatt..." och lät lite uppgiven. Men av "ledningen" (eller vad *** det nu heter)... INTE ETT SKIT!

(Jag sa till Eeva att "Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig, Eeva!" och då blev hon glad. Hon är en sån där genomsnäll söt människa!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

naw..har ju inte träffat dina tanter på jobbet, men asså från va ja har hört av dig så tycker ja om de redan! ;D
hoppas du får mer possitiv feed-back nu sista veckorna då. de tycker ja du förtjänar. Du e nog en riktig tillgång!!! :D

2007-09-04 @ 15:22:01
Postat av: Josefine

Ja oooh ja! Men det skiter väl de i! Jobbet suger!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback