Morgonutsikt

En sak som var positiv denna morgon var iaf att när jag gått upp och gått ut från mitt rum möts av denna syn:

    

Molnen hade fallit ner från himlen (jomen typ) och lagt sig över staden så att det inte är ett moln kvar på himlen. Eftersom att vi har en ganska hyffsad utsikt såg jag detta och dokumenterade det med hjälp av min vän Canon IXUS 400. Erkänn att det är en ganska snygg morgonutsikt att mötas av.

Ser ni att det går en båt (säger man verkligen "går en båt"?) i kanalen också? Tyckte det var lite coolt att den gjorde det precis när jag skulle fota så att även den kom med. Ser ju rätt coolt ut. Tyvärr var jag ju tvungen att zomma in så pass mkt att bilden i sig inte blev så bra. Men den duger!

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Mycket fina bilder på min ära!
Du behöver ju ingen bättre kamera än det där! :D

Postat av: Josefine

Hm... Fatta hur snyggt det hade blivit med din spinkiga kamera. Eller en RIKTIG kamera. Åh vad jag vill ha en riktig kamera! Köp en åt mig nu när du har fjorton jobb!

2007-09-05 @ 16:33:53
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

asså wow! Vilka bilder! Du har sannerligen en talang du! Tänk om man kunde vakna till sån utsikt varje morgon. Vilken fröjd alltså!! ;D

2007-09-05 @ 22:08:40
Postat av: Roddan

Du borde satsa på en systemkamera med ett grymt objektiv! :D

2007-09-05 @ 23:43:05
URL: http://roddan.nu
Postat av: Josefine

Jao, speciellt med den utsikten. Skulle ju kunna stå och zomma in arbetarna på båten när de är ute på däck! xD

2007-09-05 @ 23:54:11
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback