Nehepp

Inget mer jobb här för min del ser det ut som. =(
Kalevi svamlade ngt om att det är mkt som händer här och eftersom att jag inte haft så mkt att göra alltid (de har ju alltid lyckats hitta ngt tycker ju jag) och det som gäller ena dagen gäller inte den andra och.... "Misströsta inte." Lätt för honom att säga. De andra här verkade inte heller vara så ivriga att ha mig kvar ens några veckor.
Då blir jag arbetslös lagom till alla andra skaffar jobb då.... så känns dte iaf. Eller det är väl bara Daniel, killen som skulle vara abetslös i lite drygt en evighet. Han får jobb och jag får sitta hemma och bli fattig...
Skit också!


Tycker in om när män kommer ut från toan och visslar! Uscha!
Måste även påpeka att fler toaletter är lämnade med bajslukt och toasistsen uppe här på tian än nere på nian. Men så jobbar det ju lite fler män här... Bl.a. VD:n.
LOL

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe..jasså? va e de för fel på män som kommer ut ur toan o visslar??? :P
Men du har ju iaf jobbat enormt mkt under sommaren, så du klarar dig nog ekonomiskt, tills du hittat ett nytt jobb..inte för att de alltid e så enkelt, men ändå... :)

2007-09-22 @ 12:13:54
Postat av: Dan Da Man

Wow, städar du toaletter på jobbet? Oj vad synd att du inte får fortsätta med det... Eller?
Jag kan sluta jobba om du vill. Dessutom vet jag inte alls hur mycket jobb det kommer bli för min del.

Postat av: Josefine

Daniel: Nej, jag städar inte på toaletterna.. Men ibland måste även små söta flickor göra ett besök där... Ja, sluta jobba! Jag kan ju inte vara arbetslös om du jobbar!
=O
Sofie: Allt är fel på män!^^ Jo, jag klarar mig nog men utgifter som Tyskland, Estland, Åland, Uppsala (?) och Gotland är ju en hel del... Dessutom vill jga ju ha ngt att göra på dagarna och gärna en liten inkomst...

2007-09-22 @ 14:08:01
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Dan Da Man

Män är svin, så enkelt är det!

2007-09-22 @ 23:55:21
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja, det var ju enkelt. Fast jag vet ju inte om det gör livet enklare att leva.^^

2007-09-23 @ 00:21:26
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback