Nostalgi så det bara skriker om det

För drygt en månad sedan var jag i Borlänge tillsammans med några andra töntar (Roddan, Johan, Ida och Linnea). Efter att ha lyssnat och sett den underbara Jason Mraz på scen dansade vi fiskdansen och nynnade på ngn dum låt av Sugarplum Fairy. Den låten fastnade verkligen men efter ngn vecka var den borta från mitt huvud igen. Spårlöst försvunnen. Tills idag då jag gick in på deras hemsida och lyssnade igenom några låtar tills jag hittade den. Det gjorde jag ganska snabbt. Låten heter 'She' och nu sitter den fast igen. Vill bara hoppa runt av glädje och dansa fiskdansen och klappa katten och allt var det var. Varför är det inte massa främlingar här som man kan spontandansa med? =)


Om ni får för er att ni vill lyssna och kanske dansa fiskdansen och nynna ni också...

Kommentarer
Postat av: Roddan

Haha, du hittade låten! Uuuuhu uuuuhuuu uuuuu

Postat av: Josefine

japp. och jag är SÅÅÅÅÅ överlycklig! Som tur var behövde jag baar lyssna på två låtar
eller nått.

2007-09-02 @ 11:37:42
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha..låter riktigt najs alltså! gå ut på stan o spela upp låten o hitta nåra roliga främlingar! ;P Vi hoppade ju hopprep me en massa främlingar den där lördagen på politiker-torget. Kommer du ihåg de? ><

2007-09-02 @ 16:41:41
Postat av: Josefine

Men det kan jag ju inte göra i Södertälje! Känns ju dumt. Måste ju vara the right moment...

2007-09-02 @ 17:14:53
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback