Och den tusende kommentaren...

...skrevs av Dan Da Man. If you wanted to know...

Jag har ju inte sagt ett ord om helgen.. Och jag vet inte vad jag ska säga. kan sammanfatta det med att i fredags var jag på UG och träffade Cilla för första gången. Hon är vårt nya församlinsass. Sen somnade jag och var helt död. Folket återupplivade mig och Haitham skjutsade hem mig och min cykel. Jag är så otroligt bortskämd. Satt iaf och pratade med honom rätt länge och sen kom jag i säng 0330.

I lördags åkte jag och Emma hem till Jennifer och åt wook och supergod invandrarsallad. Den var det jag som hade beställt. Satt och pratade och åt och Jennifer serverade massa gott. Efter några timmar åkte vi därifrån och jag hann städa lite och äta god mat innan Anders Claesson kom och hämtade mig. resten av packet (Daniel, Emma och Sofie) satt redan instuvade i bilen. Det bar av mot Heron City där vi blev dumpade. Köpte våra biljetter till
Shrek den tredje innan vi gick till Willys och köpte lite biomat (godis). Sen gick vi några våningar upp och åt. Min mat var godareän den såg ut (den var superblek) och sen gick vi till biosalongerna. Filmen var aningen bättre än jag trodde att den skulle vara. Hade hört en hel del negativt om den. En väldigt svag fyra var jag snäll och gav den. Att ge den en trea skulle innebära att jag måste sänka många av mina treor till tvåor. Jag har ju blivit aningen kräsnare än när jag var 16.

I söndags drog jag mig upp tidigt för att cykla till Hovsjö kyrka. Det var som vanligt för mkt folk där för de små lokalera och som vanligt kom många lite försent. Stellan avbröt Sofie mitt i kollektbönen och det är alltid lika kul när man hör i högtalarna när han pratar efter att han gått ut. hihi. Sen bjöds det på Ullas goda bullar och de flesta tog fler än två. När det tog slut inne i minirummet gick jag och Rebecca och och minglade vid de borden där det fanns fler bullar... Och det sista Rebeccka gjorde innan hon lämnade lokalen var att sno åt sig en bulle. Hihi.

Vi andra drog oss kvar lite till kvart i tolv och sen gick jag hem till Robin i en halvtimme. Fick underbar massage av hans mamma. Jag har ju så ont och nu har hon fixat det. Riktigt bra att känna en massör faktiskt. När klockan var halv ett gick ni ner några trappor och hem till Jonna. Folk började droppa in och vi bestämde film. Ice Age 2 blev det till slut. Efter ett tag efter att den var slut cyklade jag hem.

Strax innan 19 cyklade jag till Lindängen där vi skulle ha ett RS-möte. Men vi fikade mest och jag snodde godis från förskolan (barn ska inte ha godis och personalen... bör föregå med gott exempel^^). Pratade lite m vår framtid men vi spårade ur hela tiden. Vi pratade bl.a. om järnvägar (på tal om att spåra ur... ha... ha... ha.) Kom hem sent och duschade. Sen somnade jag.

Zzzzz

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Wow, mycket för en helg, måste jag säga.
Nja, din mat såg inte dierkt god ut...
Är det bara jag som inte gillar min mammas bullar så mycket? Har ju ätit så många att man börjat tröttna.
Förresten, ska inte jag få något pris eftersom jag fällde den tusende kommentaren?

Postat av: Josefine

Du kan få en bulle, bakad av din mor. Ja, det är bara du som inte tycker att de är så goda. Det är typ fel på dig.^^

2007-09-11 @ 10:54:43
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

ja din helg låter inte fy skam. Sorry att jag inte dök upp i Hovsjö. O jag missade Ullas bullar. :( illa! Hoppas du åt några åt mig! ;)
Daniel: ja det e bara du som inte tyckier om din mors bullar. Du e gälen!!! ;)

2007-09-11 @ 11:42:17
Postat av: Josefine

Jao, jag blev som sagt lite förvånad över att du inte dukade upp (hö hö hö). Men japp, jag åt typ två stycken åt dig. Och massa kakor med cholkad på som en viss Sofie inte var överdrivet förtjust i.

2007-09-11 @ 11:47:31
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

haha..lovely..tusen tack för de.. :D hehe..nej hon e lite rolig den där Sofie.. inte gilla choklad.. Pff.. ;P

2007-09-11 @ 16:46:36
Postat av: Josefine

Exakt.. Desto mer åt mig! =)

2007-09-11 @ 17:05:49
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback