Som sagt.

Kände mig väldigt ensam igårkväll. Sådär obehagligt ensam. Nästan övergiven. Helt plötsligt var mina fyra närmsta vänner och många andra helt upptagna och bortresta på sitt håll. Jag gick och la mig tidigt för att slippa känna av ensamheten. Satte på Keane på stereon för att slippa lyssna på tystnaden.

Den råkade stå på repeat och jag vaknde säkert tio ggr under natten. Varje gång spelades A Bad Dream. Hur ska jag tolka det när texten stämmer så väl in på vad jag känner?
"Wouldn't mind it
If you were by my side
But you're long gone
Yeah you're long gone now"

Denna dag har inte varit någon höjdare. Precis som jag trodde. För en gångs skull är jag glad att mamma och pappa kommer hem tidigt imorgon så att jag inte blir lika ensam som idag en hel dag till. Usch för sånna här dagar.

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Stackars dig, gumman! Det är inte kul att vara ensam. Synd att du inte följde med oss istället.

Postat av: Craxyknas

Naw, lilla vän. Jag är bara ett samtal bort vet du. Kram

2007-09-02 @ 19:56:00
Postat av: Josefine

Daniel: Jag kände mig inte så välkommen. Eller önskad.
Sofie: Jo, men det känns som att du är så väldigt upptagen och inte har tid för mig.

2007-09-02 @ 20:31:06
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback