Alla sidor är inte ljusa

Ta inte detta som någon form av skryt men jag är så otroligt glad. Jag har just skrivit på papper att jag får förlängt t.o.m. 31 oktober med en ny timlön: 104 kr. Det är alltså en löneökning med 16%. Inte alltför illa. Hehe. Det är nog det som låter flashigast iaf!

Det som ser dåligt ut är att jag i och med denna förlängning inte tror att jag kommer att få fast anställning sen. Jag tror iaf att det blir adjöss good bye sen. Hade de velat ha mig fast hade de nog sett till att det blivit så för länge sen.

Och då kommer problemet vad jag gör november - sommaren. Kommer ju säkert att få jobba här över jul och sommar om jag vill. Japp. Nästan 100 % säker är jag. De kan inte tacka nej till mig - jag är för bra! ;-)

  • Körkort. Mhm! Det borde införskaffas snart. Kan ju åka på nån intensivtjosan i november. Liksom - hur många andra väljer en sån månad?
  • Resa? Hm, det vill jag ju inte göra själv. Kanske nån annan som inte lyckas ha jobb eller skola då. Sofie kanske kan ta ledigt nån vecka och göra ngt. Om hon nu jobbar på willys om ett år.
  • Lite juljobb antingen här eller på mammas avdelning.
  • Etiopien två veckor i ~mars.
  • Esterna kommer ju hit på våren nån gång. Det blir en vecka till.
  • Kanske kan vara konfaledare för terminskonfirmander? Eller nej, det kanske är hösten också?

Och så sommaren...

Jag orkar bara inte gå ett halvår utan något att göra! Och inte vill jag plugga heller. Fast nu börjar detta kännas väldigt skumt. Jag planerar drygt ett år in i framtiden och det känns ju väldigt drygt.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback