Sofies studentskiva

Studentskiva. ja, vad säger man? Jag kände mig aningen för gammal eller för nykter för ett sådant event. Det känns så last year. Hehe

Men det var skitkul. Middagen hemma hos Sofie var också jättemysig. Jag och Magie möttes på östertälje station (vi hade åkt samma tåg) och jag kände knappt igen henne i blå ögon, platt hår och lugg, men där stod hon och stirrade på mig. Gick och handlade mat med Sofie innan det var dags att fixa. Både maten och oss själva. Efter åtta kom så Roddan, Affe och slutligen Johan.

God mat och trevligt sällskap och vi pratade om första gången vi hade träffat varandra. Ganska intressant och man märkte hur fort man glömmer. Och alla hade ju iaf något att gnälla över: Affe över att hans jeans satt för tajt, Magie över sina skoskav, jag över att jag skulle jobba dagen efter, Johan över att hans telefon badat och Roddan klagade över Johan. Sofie var nog mest glad. =)

Till slut var det dags att ge sig iväg (Johan och Affe följde inte med ut) till Hamnmagasinet. Förutom Roddan som skulle på BV:s skiva en stund först. Massa folk man kände igen från Pershagen och massa småbarn kändes det som. Vi bestämde oss iaf för att vi skulle beställa någon och jag tog en "grön drink" varpå Sofie och Magie genast bestämde att de skulle ha en röd respektive gul drink. (Här skulle bilden som Sofie tog på drinkarna sitta fint) Haha. Kändes så fjortis på något sätt.^^

Sprang runt lite och tramsade, shottade lite. Lakritsen var lätt godast och sen kom Roddan. Dansade lite och träffade folk man kände igen. Sen var vi trötta och gick hem och la oss.

Roddan sov hos mig och vi tog en lång skön sovmorgon tillsammans. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback