Trodde jag ja

Jag hade planerat att både gå till tåget och sen gå hem idag. Men... det spöregnar ute. Så det blir väl till att åka massa buss. Vill inte. Det är ju skönt att gå. Fast det är inte lika skönt att sitta blöt och frusen och huttra på ett tåg i 40 minuter.

På tal om regn kan jag ju berätta om hur fånig jag kände mig igår.
Jag och Jonna hade tagit en promenad från stan. När jag sen var på väg hem började det också att regna, givetvis, och jag hoppar in under en tall längs med vägen för att skydda mig från de blöta dropparna som kommer farandes rakt uppifrån. Men det började bara regna mer och mer och jag ville ju inte förstöra mina nya skor.

Det slutade med att jag fick gå i regnet i alla fall. =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte kul när skorna är nya, jag har också köpt nya pjuck å man vill ju inte gärna blöta å lera ner dem.

2008-04-15 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback