Fredag, åh fredag!

Allting händer alltid på måndagar eller fredagar. Det är bara att konstatera.

Idag har två kaffemaskiner krånglat och behövt dyr service som tog större delen av dagen. Sen kom kopieringspapper, kaffevaror och typ massa stora lådor med kuvert. Jag har sorterat posten och gjort en massa idag. Ovanligt mycket.
När det bara var tre lådor kvar hoppade jag ner i en och gömde mig med en låda över mig. Mitt ute i receptionen. Jag har en känsla av att Birgitta tycker att jag är knasig. =D Och alla som kom gående förbi skrattade åt mig. Anneli började trumma på "taket" och det var helt galet i receptionen. Vi är värsta fnitterflickorna! Men men, jag har iaf roat några idag, och dessutom mig själv.

Bara massa spring hela dagen och jag tror jag kommer somna av utmattning när som helst!

Kommentarer
Postat av: Roddan

It's the hard knock life! *sjunger*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback