Jag

Egenskaper:
Rak på sak
Ärlig
Krävande
Verkar negativ även om jag inte är det
Det måste handla om mig när jag är arg/ledsen/sur.
Osäker
Överdriven framförhållning och planerande


Tycker inte om:
Särskrivningar
Folk som inte kan köra och ändå ger sig ut på vägarna (räknar ej med övningskörare).
Knakningar med fingrarna (hata hata hata). Jag upplever det som folk gör när någon drar med naglarna/en krita mot svarta tvlan (vi fattar va).
Nonchalans
Pikar om fel saker från fel personer
Snack om att kvinnor skulle vara sämre än män på att köra bil
Att bli struntad i
Vinter och kyla, att vara påpälsad så att man knappt kan röra sig och ändå fryser.


Tycker om:
Alkohol
Att mysa med pojkar
Närhet
Vänner




Vill ni får ni fylla i egna saker.
Var inte för elaka bara.


Kommentarer
Postat av: Roddan

Överdriven framförhållning och planerande - CHECK CHECK CHECK OCH DUBBELCHECK.
Haha, det är typ det värsta med dig. Ta det bara lugnt, allt behöver inte planeras in i minsta lilla detalj XD

Egenskaper: Du brukar vara rätt glad rätt så ofta vilket är bra.

Postat av: Sofie

Du är vältalig!!!! De avundas jag dig! XD Dessutom visar du att du bryr dig om de verkligen e ngt/ngn som ligger/står dig nära hjärtat. Sånt e härligt! :)

2008-02-27 @ 22:54:53
Postat av: Josefine

Vad menar du med vältalig? Kan du ge ngt exempel?

2008-02-27 @ 23:38:35
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sabine

Norrsken är vackert, du får komma upp och kolla :P Det är typ jämt det här, men oftast bara jättesvagt så det går inte att ta kort på.

2008-02-29 @ 09:12:37
URL: http://sabine.blogg.se
Postat av: Sofie

hehe..nej du... e så himla svårt att komma på ngt konkret så där. Du e ju de hela tiden. :D Men ja lovar att hojta till nästa gång. ;)

2008-02-29 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback