Jobb, jobb, jobb

... och mer jobb blir det!

Har fått förlängning nu t.o.m. augusti, vilket känns väldigt bra. Fast samtidigt hade det inte varit hela världen om jag inte fått längre än april. Första veckan i maj är jag ju i vilket fall som helst i Frankrike. Sen hade jag ju faktiskt kunnat passa på att gå en intensivutbildning för att ta det där %&#&¤ körkortet någon gång! Och sen hade det varit fyra veckor max innan jag hade fåt sommarjobb. Men det känns bra att få jobba i ett enda streck också. Förlägning istället för uppehåll. Och på en hel månad blir man nog ganska uttråkad och rastlös. Eller jag vet inte. Hade nog känts bra att sova ut och när man vet tiden är det ju inte samma sak. Jag kade kunnat sola, träna, cykla runt (typ brandalsund) och bara leka vår, planera Gotlandssemestern och en massa massa annat. Men pengar och jobb är inte helt fel det heller. Det är ju iaf kul most of the time. Jag trivs med dem jag arbetar med och med det jag gör. Att det är jobbigt att pendla är en annan femma (varifrån kommer det uttrycket egentligen?).

Men jag vill ju skaffa mig ett fint körkort. Snart. Vill ha det nu. Känns som en sån där grej som är ganska bra att ha. Det blev ju inte till förra somaren och inte den här heller verkar det som. Eller? Får göra upp ett scha över när jag ska plugga teori och sen får jag väl skriva prov på det och sen kanske man kan ta ngn intensivgrej?! Jag vill ju det iaf.

Aja, det löser sig. Om ett par år säkert. =)


Kommentarer
Postat av: Roddan

Grattis och synd! Haha.
Men bra med jobb iaf :)

Postat av: Craxyknas

Grattis =)
Det kommer nog fler somrar =)

2008-02-26 @ 16:20:27
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback