Morgonpendling

Har aldrig varit så irriterad på folk som jag har varit sen jag började pendla på mornarna. Folk, generellt sätt, är väldigt störande. Jag säger som mamma: Man borde bli eremit.
Seriöst nu, det är läskigt hur man kan störa sig på folk så mycket. Jag tror inte att det är bra för människan att under stressade förhållanden, utan frukost i magen, innan solen gått upp sitta och trängas med massa anndra folk på ett tåg som nästan alltid är försenat.

Försökte iaf denna morgon, som många andra mornar, lägga all koncentration på min Punkt SE-tidning. Rätt som det är, när jag sitter och läser om dyra bostäder i Sthlm, förflyttas blicken till en notis några cemtimeter längre ner. WTF - en bild på Roddan. Den killen är överallt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, fick samma tanke när jag läste Punk SE idag ^^

Postat av: Josefine

Japp. Det är SÅÅÅ Roddan! =)

2008-02-14 @ 11:08:57
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback