My weekend

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Jag tror att det beror på att jag inte tycker att det är lika kul längre att berätta om saker jag har gjort. Och så händer det inte så mycket förutom det vanliga. Eller jo, det är klart att det gör. Jag mår lite bättre än i höstas (viket säkert beror på att jag fått vissa sker utredda, även om det blev till det dåliga) och så har jag underbara vänner! Ta åt er nu!

I fredags (haha, here it comes^^ (ska inte bli långrandig)) skulle vi gå ut, men fastnade hemma hos Jonna. När vi fått i oss lite alkohol började vi kasta kapsyler, ligga sked i sängen, shotta och snacka en massa. Jag mådde toppen. Verkligen människor jag tycker om. Vaknade på lördagen i soffan av att min mobil-väckarklocka sattes igång kl 0615. Hade visst glömt stänga av den. Tror att vaken Jonna eller Tobbe blev särskilt glada (förlåt). Somnade om och gick hem några timmar senare. Var lite tung i huvet men mådde iaf inte illa.

Vid femtiden ringde en glad arab och frågade om jag ville med till Rimini och äta pizza med honom, hans bror och en viss herr Claesson. Jag: "Yaaaaaeyyy! Äntligen får jag min bakfyllemat!" Så efter en dusch traskade jag ner mot stan och mötte pojkarna. Vi åt jättegod pizza i värmen och snackade massa skit. När vi var mätta (supermätta) gick vi mot det älskade placet Lindängen för att kolla lite film tillsammans men en tredje arab, Joel och Kim. Blev tre filmer: Mr Bean på semester (vilken verkligen var en besvikelse, tyvärr), Rescue Dawn (som var intressant men ändå saknade ganska mycket) och så avslutade vi med Madagaskar, som lätt var bäst av de filmerna. Har sett den förut så det gjorde inte så mycket att jag sov bort halva filmen på Frans. Sen blev det svarttaxi hem som vanligt.

Efter gudstjänsten i söndags hade jag sällskap med Jonna, Tobbe och Rebecca till deras building. Passade på att låna två böcker av Jonna. Sen gick hon och Tobbe med mig till konsum för att de skulle lämna en film. Och när jag kom hem så... *trumvirvel* städade jag. Liksom på riktigt. Dammsög hela rummet, dammade, tog ut och skakade badrumsmattan och min fårfäll, moppade golvet i badrummet, rengjorde toan och handfaten, torkade spegeln... Jag var great!

Nu måste jag fortsätta jobba.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Vad duktig du är som städar! =)

Postat av: Josefine

Haha. Typ tredje gången sen i somras som jag dammsög. Jätteduktigt!^^

2008-02-15 @ 16:24:24
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback