Jobbigt att vara sjuk mycket.

Mitt immunförsvar har tydligen fått sig en regäl knäpp nu. Har just recovered från min fjärde förkylning på tre månader. Nu får det väl ändå vara nog.

Den första lyckades jag nästan undkomma helt med hjälp av echinagard och andra knarkiga medel. Sen var mamma hemme i två veckor och jag blev sjuk hennes andra vecka. Sen var det ju det där med julafton och mellandagarna. Sjuk. Och så i måndags fick jag feber. Och jag är inte den som har feber ofta. Sist jag hade det var flera år sen. Och då överdriver jag inte. Har inte varit hemma från gymnasiet en enda gång pga feber så vitt jag kan minnas. Var hemma tisdagen (vaknade upp svettig och yr och full med feber) och igår, feberfri. Mår relativt bra men nu är jag (faktiskt^^) trött på det här.

Men vad gör man? Och vad beror det på? Annars brukar jag vara förkyld nån gång om året bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback