Mitt rum

Jaha. Ännu en dag hemma. Inte mkt har hänt. Satt på rummet och knappade på datorn när jag kom på att det är en del av er läsare som aldrig har sett mitt rum. Därför plockade jag upp min nyinköpta kamera och började fota för att ni skulle få se. Lägger upp ett par stycken då....

       

(Det är mamma som har målat tavlan ovanför min säng. Visst är hon duktig?!)


Det var lite svårare att fota badrummet så att det blev bra.



Men jag är faktiskt riktigt nöjd med mitt rum, egna ingång från trapphuset och mitt egna badrum på rummet (förutom att det aldrig är städat och dammsugit...). Och så undrar alla om man inte ska flytta hemifrån snart. Alltså, nej, jag är ganska nöjd som jag bor just nu. Men jag ska byta gardiner. Hittar inte sånna jag vill ha bara.

Alltså var det inte så jättemycket jag hade att blogga om idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj, vad länge sen jag var hemma hos dig.. Ditt rum har ju förändrats jättemycket..
Förstår att du är nöjd med det, det är ju jättefint. Kram

Postat av: Josefine

Vi får väl hitta på ngt hemma hos mig nån gång då! =)
För övrigt: Tack!

2008-02-10 @ 12:50:42
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback