Onsdag kväll

När allt går fel två dagar i rad känns det inget kul längre.

Sen. Springer för att hinna med bussen. Broöppning. Nästa buss går om en halvtimme. Bara att gå hem då. Kanske inte så bra att gå i 40 min, ensam flicka i mörkret, nollgradigt med en förkylning. Tunna sulor som gör att det gör ont att trampa på vartenda grus. Arg. Irriterad. Trött, hungrig och grinig.



År 2007 - året då jag förlorade mina vänner.
År 2008 - året då jag levde utan vänner?

Känner mig onödig, övertrampad, oviktig och betydelselös.

Nej, jag är inte deprimerad. Jag har en dålig dag. Det händer alla.



Det var länge sen. Men det gör fortfarande ont. En gång betydde jag någonting för någon. Men nu då... En sak som jag kom fram till efter dagens samtal var att det viktigaste är inte att i säger att vi älskar varandra utan att  vi visar det. Antingen är jag blind eller också så...

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

2008 - Året du hittade nya riktiga vänner.

Kan det vara en annan bättre version?

2008-01-31 @ 18:04:45
Postat av: Josefine

We'll see...

Postat av: Craxyknas

=)

2008-02-01 @ 21:25:07
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback