Trevlig lunch

Idag lunchade jag och mamma på Lille Italienaren. Maten var helt suverän, det är alltid bra service och trevlig personal. Dessutom brukar de alltid spela bra musik. Nån gång har det varit Coldplay och idag var andra gången jag vet som de spelade Tingsek.
När vi skulle gå kom ägaren fram (han man beställer mat av) och frågade om det var bra.
Mamma sa "Det där med kyckling, cannelonin med kyckling, var jättegott!" Och jag la till att allt var gott och tillägger på slutet att det var bra musik också. Han tittar lite förvånat på mig ocg frågar om jag vet vilka de är.
Jag: Ja, Tingsek.
Han: Ja, första plattan.
Jag: Han är skitbra live!
Han: Min kompis kille har spelat mycket med honom, men jag har aldrig sett honom live.
Jag: Jaha. Vad roligt. Jag har sett honom live tre gånger. Verkligen jätteduktig.

Sen skulle jag och mamma gå. Men vad kul egentligen.

Typ bästa lunchrestaurangen på söder, och det inte bara pga att han nästan känner Magnus Tingsek. Som jag sa ovan: jättegod mat, bra service, trevlig personal, fräscht, nära till jobbet, inte så stimmigt som många andra ställen och såklart bra musik.

Kommentarer
Postat av: Johan

Låter som en kulinarisk supé!!:)

Postat av: Johan

Bra kommentar, kan instämma i i princip allt. Men jag tycker att man borde kunna ha ett ordentligt livstidsstraff för grova brottslingar, inte 20 år som de e nu. Tycker det ska kännas ordentligt, hehe jag är evil!!

2008-01-10 @ 15:29:26
URL: http://jaynius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback