Så går det när man fyller år

Nu var det ett tag sen jag fyllde år och jag orkar inte blogga om det. Härlig fest helgen innan den stora dagen och på Dagen bar det av till sommarstugan med Sofie. Pappa hade ju snott min dag till sitt 60-årskalas som blev bättre än väntat. Oväntat många kom ihåg att fira mig också. Great dag som slutade nån gång efter soluppgången dagen därpå nere vid sjön i sällskap av Sofie, ena syrran och så en granne i stugan. Sjunga Rönnerdahl i regnet medan solen både går upp och ner är verkligen något jag kan rekomendera. ;)

Whatever. Bilder på blommor får fylla bloggen med lite färg.

Blommorna från Sergel.


Gula rosor från Eeva och Siv på jobbet!


De blommor som överlevt från födelsedagsfesten helgen innan min födelsedag. Den vita lever fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback