Alex har rätt!

Jag brukar alltid tycka att Alex Schulmans krönikor i Punkt SE är aningen komiska men gårdagens fattade jag ingenting av. Jag har minsann aldrig sett någon s.k. mellanunge sitta och äta chips. Det är väl inte så vanligt att man brukar äta chips bara sådär, helt utan anledning?!

Så hände det...

Jag satt på bussen mot Hovsjö. Eftersom att det var just bussen till Hovsjö satt jag väldigt långt fram i bussen (jag vågar inte annat) och hamnade då så att jag satt baklänges när bussen åkte. Och vad får jag se? Jo - en tjej i åldern 11-14 med mjukisbyxor, flottigt hår och chips. Jojomensan. Hon satt där med sina flottiga fingrar och åt chips som hon höll i sin andra hand. Det var riktigt äckligt dessutom!

Alex har återigen rätt. Han har uppenbarat begreppet äckliga mellanbarn för mig.

Kommentarer
Postat av: Roddan

Hahaha! Ska fan börja leta efter mellanbarn! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback