Bowling och flum

Planen för denna helg var att lördag förmiddag åka till moster och co i Linköping. Men när jag vaknade upp kände jag att "NEJ! Jag vill inte!" Sprang därför ner till mamma i köket och sa "Mamma! Jag vill inte förlja meeed!" Fick då svaret att "Nej, det förstår jag. Du bestämmer själv." 
Jag stannde i Södertälje och halv fyra kom Johan, Ida och Rebecca och plockade upp mig i Johans bil. Vi åkte till bollhallen. Ida och jag flummade i baksätet.


Jag bjuder på lite bilder från bowlingen:
          

Vi hade väldigt roligt och egentligen vann jag. Det var bara det att Ida hade fått en gratid strike efter att Rebecca fått en strike. Så hon vann med typ två eller tre poäng över mig.

Sen skulle Ida försvinna.... Vi andra åkte och handlade på coop med inställningne "Johan bjuder". Tacos och chips och godis i massor. Godiset kostade 80 kr. Hehe. Nej, vi åt inte upp allt. Sedan for vi hem till Johan och lagade mat, åt och kollade på film.

 
Johan hackar gurka och äter (?) mat i köket.


Soffpotatoes.


Sen var det dags att säga hejdå. Då var alla galna.

Kommentarer
Postat av: Roddan

Hahahaha, schyssta hoppbilder på er! :D

Postat av: Sabine

Jag känner igen mig där! :(

2008-03-04 @ 02:54:55
URL: http://sabine.blogg.se
Postat av: Josefine

I know. Hoppbilderna äger!

Klart att man känner igen sig. Det är faktiskt kul att bowla. Synd bara att man aldrig blir riktigt bra på det. Bara sådär. lagom. hehe. Fick inte en enda strike, bara massa spärrar. Men jag lever.

2008-03-05 @ 12:07:58
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Rebecca

Det var en riktigt kul dag:) måste vi göra om nån dag. Riktigt snygga bilder :P Kram på dig

2008-03-06 @ 17:41:20
URL: http://rebec.blogg.se
Postat av: Sabine

Min mamma brukar säga saker i den där stilen, det är rätt likt henne. Under första tiden som jag och Lars var tillsammans så hade vi det rätt jobbigt, och min kära mor envisades med att tala om för mig att han inte var intresserad av honom. Dylika saker har hon sedan sagt hela det senaste året, något som stör mig rätt mkt.
Gissa varför jag flyttade hemifrån? ^^

2008-03-06 @ 20:11:35
URL: http://sabine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback